Friday 30 September 2011

Raya....Raya....Raya....2011

emmmm...dah lama betul x update blog...daripada sebelum puasa sampai la dah habis raya...Raya thn ni meriah la jugak coz ada family day belah hubby....sumer ader....

Amacam besar tak nampak family kat sebelah hubby aku?...huhuhu...sampai x muat nak masuk lam kamera...
Hah ni gambar aku satu family....hihih...diambil selepas balik dari bercuti hari raya....Almaklum la kan time-time raya org sumer sibuk nak berjalan. Inilah gambar aku yg betul-betul hanya aku satu family...5 beranak. sukerrrr sgt aku tgk gambar nie.
Sayang anak-anak mama....yang dua org tu kalo bab bergambar sengih memanjang tapi kalo si abang skang ni kalo suruh bergambar dah pandai malu-malu...Time ni muka abang nangis coz kena paksa tangkap gambar time diye tgh syok nak tgk kartun...huhuuhuh....

No comments: